De eerste dagen

10 april 2016 - Sydney, Australië

Goedeavond allemaal,

Of voor onze vrienden en familie een goedemorgen! haha. Dit is het begin van onze reis en hiermee starten we ook met het aanmaken van deze blog. Als eerste willen we iedereen bedanken voor het uitzwaaien. WIj vonden dit erg leuk en het is echt super om te zien dat jullie het ons zo gunnen. We love you (K)

We hebben het minst leuke deel van de reis erop zitten. De ellendige lange vlucht!
Maar gelukkig hadden we op de weg naar Dubai een super luxe vliegtuig waar we de allernieuwste films en series konden kijken. Nadat het vliegtuig was opgestegen kregen we met een knijpertje een lauw mini handdoekje aangereikt om ons op te frissen. Nou dan wil ik wel weten wat ze in First class krijgen. Een lauwe badlaken! haha.

De vlucht van Dubai naar Sydney was iets minder luxe maar hier hadden we wel veel meer beenruimte zodat we toch nog hebben kunnen slapen. Aangezien we korte vluchten en vies vliegtuigeten gewend zijn hadden we het ergste verwacht. Maar het eten in het vliegtuig was erg lekker en we kwamen niks te kort.

Eenmaal op Sydney Airport aangekomen hebben we even moeten wachten op onze transferbus en hier hebben we onze eerste mate van de groep al ontmoet!  Rebecca een meisje van 24 uit Schotland.

Omdat de kamer pas een paar uur later klaar was zijn we vast even naar de Harbour Bridge en het Opera House gaan kijken. Dit was super mooi om te zien en ook nog eens 2 uur aan één stuk gelopen! whoop whoop.

Ondanks dat hebben we nog steeds het gevoel alsof we hier gewoon even een paar weken op vakantie zijn. Maar dit zullen we over een paar weken wel beseffen dat dat niet zo is.

Op dit moment zijn we dit verhaal aan het typen maar dit doen we met erg veel moeite. Onze ogen vallen steeds dicht van de moeheid. Het is hier nu 18:00 en we willen proberen om tot minimaal 21:00 wakker te blijven zodat we niet ineens om 03:00 snachts wakker worden en niet meer kunnen slapen.

Nou ja dit was het dan zo'n beetje. Deze eerste dag hebben we nog geen spannende verhalen maar dan zijn jullie alvast op de hoogte :p

1. Jolanda v Haaren:
    10 april 2016
    Geweldig meiden. Goed dat jullie er zijn. Nu kan het avontuur beginnen. Have fun. Pas goed op elkaar. Hou van jullie. XXX
  2. Benno:
    10 april 2016
    Goed bezig dames......heel funn xx
  3. Suus:
    Super om te lezen! Heel veel plezier ladies! X
  4. Wendy:
    10 april 2016
    Leuk om hier telezen wat jullie allemaal gedaan hebben.Ik ga het ook zeker bij houden geniet ervan meiden xxx
  5. Kimberley van de put:
    10 april 2016
    Super schatjes.... Geniet er lekker van
  6. Jeannine:
    10 april 2016
    Hoi meiden, wij zijn hier nu net wakker en hebben met veel plezier jullie korte reisverslagje gelezen. Het gaat zeker goedkomen daar en jullie zullen daar zeker van genieten.Het begint nu pas een beetje door te dringen dat jullie ver weg zijn en dat het lang zal duren voor ik jullie weer zie, maar we zijn er van overtuigt dat jullie het zullen gaan redden daar. van ons en we love you!!!
  7. Tante Han.:
    10 april 2016
    Lieve kinderen fijn dat jullie goed zijn aangekomen pas goed op je zelf en da er van genieten, veel liefs voor beide van Tante Han zz
  8. Brigitte:
    10 april 2016
    De reis is al goed verlopen danHave fun en geniet ervan dames
  9. Karin:
    10 april 2016
    Goed om te lezen dat jullie goed aangekomen zijn. Veel plezier en geniet van jullie avontuur xxx
  10. Lizzy en Marc:
    10 april 2016
    Hey meiden , weer mooi gemaakt de reislogger . we volgen het natuurlijk op de voet. Weltrusten alvast en een dikke kus van ons.
  11. Shamira:
    10 april 2016
    Lekker even bijkomen meiden en dan kan jullie avontuur gaan beginnen!
  12. Marina Dookie:
    10 april 2016
    Erg fijn om te zien en lezen dat jullie goed en veilig aangekomen zijn. Geniet ervan. Dikke kus
  13. Regina:
    10 april 2016
    Wat is het nu allemaal al gaaf om te zien zeg! En dit is pas jullie eerste dag. Gaat nog veel meer leuks komen ☺️ Have fun schatties
  14. Bart en samantha:
    10 april 2016
    Waaauw super meiden super veel plezier en geniet ervan!!!
  15. Leo grimmelius:
    10 april 2016
    Have fun dames en pas goed op elkaar.
  16. Henrie en Reesy:
    10 april 2016
    Hoi meiden fijn dat de reis goed is gegaan.
    Pas goed op elkaar maar vooral geniet van dit avontuur.
    We zullen jullie volgen.
    Dikke knuffel van ons xxx
  17. Mariska:
    Hoi dames. Begin is gemaakt
    Geniet ervan.
  18. Brenda van Beusekom:
    10 april 2016
    Super cool! Kiss the koalas for me.
  19. Sil - Kees:
    11 april 2016
    Fijn om te lezen dat de reis goed is gegaan en erg leuk om jullie zo te volgen, geniet ervan meiden xxx
  20. Tante Han.:
    11 april 2016
    Hoi lieve meiden, het is hier nu Maandagmorgen 8.34 uur het zonnetje schijnt en dat beloofd een mooie dag te worden. ik wens jullie ook een mooie dag. liefs van mij xx
  21. Oma en Opa:
    12 april 2016
    lieve Jamie en Pien. Hier nog even de groetjes van Oma en Opa. We hopen dat jullie vandaag
    weer een fijne dag hebben gehad. Hier gaat alles goed. groetjes opa en oma
  22. Tante Han.:
    12 april 2016
    Hoi lieve meiden jullie liggen nu lekker in jullie bedje, het is hier nu 22.15 uur en ik kijk even het voetballen af en ga dan ook lekker slapen, geniet van dit mooie land. lieve groetjes van mij, Oma Engel en voor allebei een dikke xx
  23. Tante Han.:
    19 april 2016
    Ik zie zoveel mooie foto`s van jullie beide en dat vind ik erg fijn, en ben blij dat jullie je nu zelf met het busje kunnen verplaatsen, ik kijk elke dag naar jullie berichten, lieve groetjes en voor beide een dikke knuffel, Pas goed op je zelf. Oma of Tante Han.