Day 3 Ultimate Oz

13 april 2016 - Sydney, Australië

Daar zijn we weer.

We wouden eigenlijk gisteren avond wat op de blog zetten maar zijn allebei heel vroeg in slaap gevallen. Hebben toch nog best last van onze Jetlag. Maar daar komen we  wel overheen. We hebben vanmorgen uitgecheckt uit het hotel en zijn nu onderweg maar Basecamp. Hier blijven we de komende 2 nachten slapen.

See ya later Sydney en Hello nature!

We hebben er erg zin in omdat ze daar een baby kangaroe hebben waar we mee mogen knuffelen En dan maken we natuurlijk ook kei schatiige foto's

De afgelopen 2 dagen hebben we vooral veel dingen geregeld zoals onze bankpas, aimkaart en veel informatie gehad. Gisteren zijn we wel met de boot weggeweest wat heel leuk was alleen jammer van het weer. Het was niet koud maar wel bewolkt.

Ook hebben we al een hele leuke aardige surfdude ontmoet die les geeft in surf camp. Door zijn belofte dat ze in de 16 jaar dat ze bestaan nog nooit zijn aangevallen door een  haai hebben we ons ingeschreven voor surfcamp. Oke met rillennde benen gaan we dan op de surfplank staan. Tenminste voor mij dan na 36485 keer vallen. Maar  uiteindelijk gaat het lukken.

Onze  groep hebben we nu beter leren kennen. Op onze kamer slaapt ook Olivia die jullie al voorbij zagen komen op Facebook. Zij komt net uit Bali en ze wil eigenlijk zelfa terug omdat het daar zo geweldig moet zijn.  We hebben ook 1 stelletje zij zijn er rustig. 1 duitse jonge Merlin die kent alleen maar zinnen met 2 woorden, 1 Franse jongen hij is een stoner. Hij heeft  in deze korte tijd ook al iemand gevonden waar we pnze coke en pillen kunnen halen ( grapje opa ), 2 vrienden uit Engeland die misschien stukje met ons mee gaan reizen naar het noorden in de auto. Het is een man en vrouw en de man of ja jongen eigenlijk is homo. Superaardig allebei

Daarnaast hebben we een schots meisje en engelse meisjes. En als laatste hebben we nog Ben. Ben is homo en geweldig. Zijn maandag op stap geweest en alleen met hem praten maakt je avond al leuk want hoe meer hij drinkt hoe leuler hij  gaan praten.

Onze kamergenoot Jack hebben we al Nederlands leren praten. Zie video.

Tot van de week weer !

1. Jeannine:
    13 april 2016
    Hey meiden, kei leuk dat jullie op surfkamp gaan. Maar idd wel uitkijken! ;). En dan vandaag naar die lieve knuffel kangaroe Josie toch he?. Nou dat klinkt idd als een leuke groep en gezellig dat jullie al vrienden hebben gemaakt en die jetlag dat gaat ook helemaal goed komen. Veel liefs hier uit de Reeshof! xxxxxx van ons
  2. Benno:
    13 april 2016
    Hello Ladys. ....Gullie bent goed bezig Down Under. ..ben allin wel bietje benuud noar jullie Surf kunsten ....Misschien is BAYWATCH 2.0 wel geboren.have funn. Xxx
  3. Lizzy en Marc:
    13 april 2016
    Na veel oefenen gaat het wel lukken, misschien al in wel in 25121 keer. Super gaaf allemaal meiden. xx