Byron Bay

3 mei 2016 - Byron Bay, Australië

Hallo allemaal,

Hier ons volgende avontuur in Byron Bay.

Byron Bay een klein stadje gelegen aan de kust waar we een dag of 6 zijn gebleven. De dagen dat we hier waren hebben we ons goed vermaakt, de eerste avond uit was om te vieren dat onze Willempie weer een jaartje ouder is geworden, jaa ook hier vieren de Duchties dat. Het was in een club niet ver van onze camping, we hebben er een paar drankjes gedronken maar omdat dat de eerste avond was na een lange reis zijn we ook weer op tijd naar huis gegaan.

De volgende dag zijn we lekker naar het strand geweest, ff lekker uitwaaien het was heerlijk. De wind was hard zo de golven waren hoog en dat was mooi om te zien, lekker muziekje erbij en even de oogjes sluiten voor een lekker dutje op het strand. Nadat we van het strand terug kwamen liepen we langs Happy Travels een organisatie die verschillende trips verkoopt. Hun boden ons aan om savonds langs te komen voor een gratis bbq, nou daar zeggen wij geen nee tegen. Wij ons gedoucht en klaargemaakt en terug naar Happy Travels, lekker wat gegeten en gedronken en daarna zijn we met z'n alle naar Cheeky Monkey's gegaan een bar op de hoek van de straat waar we met z'n alle wat gedronken hebben. Het was niet heel gezellig dus zijn weer op tijd naar huis gegaan.

Ook hier hebben we een mooie wandeling gemaakt langs de stranden van Byron Bay en hebben we ergens wat gegeten, Na terug komst hebben we bij een strand tent nog even wat gedronken met z'n alle en daar hebben we gewacht tot onze 2 reismaatjes Taylor en Merlin er waren, die reizen vanaf nu met ons mee. Hun in een hostel en wij op de camping, afgesproken om savonds met z'n alle op stap te gaan omdat Jamie om 00:00 jarig was. Wij ons klaarmaken en hun zouden naar de camping komen om eerst wat te drinken om zo de kosten te besparen. Taylor had een meid bij die niet echt te genieten was en maar met een zuur gezicht erbij zat de hele avond. Na een paar drankjes besloten we om naar de club te gaan en eenmaal in de rij haakte de dame af, ze voelde zich niet lekker bla bla bla.... Nou heel het plan in de soep want de jongens gingen met haar mee terug naar het hotel dus waren we met z'n 2 nog over. Even later in de club kwamen we Livvy weer tegen met een andere meid dus hebben we daar mee gedanst en gewacht tot het 00:00 was om het feest te beginnen. Al met al was het een gezellige avond en heeft Jamie nog vele felicitaties van thuis gehad en geskyped met verschillende mensen.

De volgende dag was een rustig dagje, we werden wakker gemaakt door Alex de Belg die opeens op de stoep stond helemaal vanuit Sydney met de bus naar Byron was gekomen. Toen hebben we nog een paar dagen met z'n 5e gefeest in Byron.

Nou weer genoeg over Byron Bay anders kan ik over iedere dag wel iets vertellen. We gaan nu op naar het volgende avontuur genaamd Nimbin. Nimbin is een klein hippie stadje waar we een middag zijn geweest omdat Alex er heel graag heen wou, niet om het stadje zelf maar omdat ie had gehoord dat ze daar overal weed verkopen, ik heb nog nooit een Belg zo blij gezien hahaha.... Na een paar uur rond gelopen te hebben in Nimbin hadden we het wel weer gezien, het was een lange straat met winkels en wat huizen dus niet iets om een paar dagen te blijven.

Zo na deze middag Nimbin nemen we jullie weer mee naar ons volgende avontuur, benieuwd wat dat is, hou onze reisblog dan in de gaten en je hoeft niks te missen van onze reis.

Tot de volgende keer weer, bedankt voor het lezen

XxX Pien en Jamie

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade